Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania :

W tym artykule zawarliśmy najczęściej zadawane przez Was pytania. Mamy nadzieję, że Wam to pomoże.

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Standardowy czas realizacji Twojego zamówienia trwa do 10 dni roboczych, liczonych od momentu zaksięgowania kwoty na naszym koncie. Otrzymasz powiadomienie na podanego w zamówieniu e-maila, że zamówienie jest w trakcie realizacji.

W nadzwyczajnych przypadkach  czas realizacji może się wydłużyć do 14 dni roboczych, ale będziemy informować mailowo lub telefonicznie.

Kiedy dostanę informacje o realizacji zamówienia?

Informację  o statusie zamówienia „w trakcie realizacji” zależy od wybranej przez Ciebie formy płatności. Jeżeli wybierzesz szybki przelew ( Przelewy24) otrzymasz zaraz po opłaceniu informację, że Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji.

Natomiast jak wybierzesz tradycyjny przelew bankowy status zostanie zmieniony dopiero na drugi dzień po godzinie 11 w dni pracujące jak dostaniemy przelew.

Dlaczego nie dostałam/em potwierdzenia statusu zamówienia?

Za każdym razem wysyłamy e-maile o statusie Twojego zamówienia. Może się zdarzyć, że mail od nas wpadnie do SPAM-u. Najlepiej sprawdzać folder SPAM w Twojej skrzynce elektronicznej.

Dostawa oraz jej koszt?

Wszystkie nasze paczki przesyłamy poprzez firmę kurierską DPD. Zazwyczaj nasze paczki zostają dostarczone na drugi dzień po wysłaniu.

 Koszt dostawy dla samych topperów wynosi 16zł, dla reszty dekoracji 20zł.

Czy mogę zrealizować swój projekt?

Oczywiście, że możesz u nas wykonać swoją dekorację. Bardzo lubimy realizować nowe wyzwania.

 Wystarczy napisać do nas na maila: napisyweselne@gmail.com i opisać swój pomysł lub wysłać nam plik z projektem.

W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną poprzez:

– nasz sklep internetowy

– drogą mailową.

-facebook

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście jeżeli jesteście Państwo z Radomia lub okolic to zapraszamy po odbiór dekoracji osobiście. Prosimy tylko poinformować nas wcześniej telefonicznie lub mailowo.

0

Your Cart